Además de una innovación en producto, esta es una acción de comunicación vía adaptación al entorno, claramente ajustada a nuevas tendencias, para el engagement con un consumidor/público muy concreto: los social media addicts.
Fiat lanza su social media kit para estos consumidores que se adapta a la filosofía de comunicación vía manos libres como los móviles;-)
More than an innovative product, also this is an act of communication adapting to the environment, clearly set new trends for engagement with a new consumer, a very specific audience: social media addicts.
Fiat launches a social media kit for these consumers to fit the communicaton philosophy via handsfree;-) integrated into the new Punto model cars, is a hands-free connection to social media while driving!
Fiat, Social Drive Case Study from AgênciaClick Isobar on Vimeo.
Absolutamente On=Off, esta innovación además de ayudar a mejorar la seguridad en las carreteras aporta efectividad a la marca: las ventas de los coches subieron un 96% en un mes! porque hoy las redes sociales se cuelan en todos los espacios y tiempos de nuestro día, hasta los más cautivos como el habitáculo de un coche desde donde compartir y recibir…más espacios para innovar??
Fiat, Social Drive Case Study from AgênciaClick Isobar on Vimeo.
Absolutely On = Off, this innovation, as well as helping to improve safety on the roads, improve the brand´s benefits too: car sales were up 96% in one month! because social networks today are present in all places and times of our day, even more captives as inside a car where you share and receive … more places to innovate?